Sentralt i Bergen sentrum har De Bergenske totalt 30 lokaler i ulike størrelser. Om du planlegger et mindre møte for to personer eller en stor konferanse for 370 deltagere, har vi et lokale som passer til ditt behov. Våre dyktige medarbeidere har lang erfaring med planlegging og gjennomføring av alle typer arrangement. Det praktiske løser vi, slik at du som arrangør kun trenger å ha fokus på innholdet.
Planlegger du en større konferanse eller kongress med 370 deltakere, eller et mindre seminar eller kick-off? Med totalt 30 møterom i ulike størrelser kan vi tilby fleksible løsninger og skreddersy etter dine ønsker og behov. Elegant, klassisk, rustikt eller moderne? Vi hjelper deg å finne et lokale til akkurat ditt arrangement.
Vår viktigste oppgave er at du som konferansegjest skal føle deg trygg og få en god og fleksibel møteopplevelse hos oss. Vi har innført nye rutiner ved konferanser og møter på våre hoteller. Vårt personale er alltid i nærheten, slik at du kan konsentrere deg om ditt møte. Resten fikser vi!
Legg neste kurs eller konferanse til De Bergenske – vi tilbyr flotte omgivelser for ditt neste arrangement. Vår dagpakke kan bestilles for en eller flere dager. Innholdet i dagpakken er fleksibelt slik at vi kan skreddersy etter deres formål, ønsker og budsjett. Våre konferanseverter står klare til å bistå dere gjennom hele arrangementet.
Kontakt booking på booking@debergenske.no for priser.
Gode matopplevelser er viktig for et vellykket arrangement, og i mange år har De Bergenske levert mat og drikke av den beste kvalitet til våre kurs- og konferansegjester. Våre kjøkken tilbyr smaksopplevelser basert på kortreist, lokalt håndverk, og det blir servert velsmakende og energirik mat som gir dere de beste forutsetninger for å prestere på topp. Hos oss får dere frokostpakker, smaksrike lunsjer, ulik fingermat, tapasmenyer og konferansemenyer. I tillegg til våre ferdige menyer, kan vi selvfølgelig skreddersy egen meny til akkurat ditt arrangement. Våre dyktige vinkelnere sørger for en ekstra spiss på matopplevelsen.
En møtepause på ti minutter blir aldri ti minutter. Og hvor mye tid må settes av til lunsj? Her er fagmannens råd til som skal arrangere store eller små møter.
Se våre tipsFestmiddag, kick-off, årsfest eller jubileum? De Bergenske har festlokaler som passer til de fleste bedriftsarrangement. Vi er eksperter på å arrangere fest, og har både klassiske, moderne og historiske lokaler som er egnet for både store og små anledninger. Vårt flinke vertskap hjelper deg med planleggingen og gjennomføringen, og lager en hyggelig ramme for din bedrifts neste arrangement.
Med særegne lokaler, velsmakende mat og drikke, personlig service og moderne fasiliteter tilrettelegger vi for at du som konferansegjest hos De Bergenske skal få positive opplevelser og produktive møter.
Legger du arrangementet hos De Bergenske, vil våre kunnskapsrike bookingmedarbeidere bistå deg gjennom hele planleggingsprosessen. Du kan være sikker på at du får service i alle ledd – og du får et skreddersydd opplegg helt etter dine behov og ønsker. Uavhengig av størrelse på møtet vil vi finne en løsning tilpasset deres behov. Bookingteamet ser til at alt det praktiske er på plass, og tilrettelegger for alle tekniske behov. Våre kursverter sørger for at alle detaljer blir ivaretatt under hele oppholdet slik at arrangementet går problemfritt.
Hvis dere ønsker overnatting i forbindelse med konferanse tilbyr vi 665 hotellrom fordelt på fem hotell i Bergen sentrum. Velg mellom fasjonable Bergen Børs Hotel, trivelige Augustin Hotel, vakre Villa Terminus, klassiske Grand Hotel Terminus eller urbane Zander K Hotel. De tre sistnevnte har beliggenhet i samme gate, med totalt 400 hotellrom. Våre kurs- og konferansegjester får rabatterte priser på overnatting.
Ta kontakt i dag for et godt tilbud!
Hos De Bergenske får du klassisk julestemning med et julebord som passer akkurat dine behov. Dere kan være for dere selv i eget lokale eller sitte i felles restaurant.
Vi har i 100 år skapt julestemning for bedrifter og vennegjenger. Med julepyntede lokaler, matopplevelser i topp klasse og en varm atmosfære ønsker vi velkommen til flotte førjulsopplevelser.